اموزش کسب درامد از سایت های کلیکیptc-معرفی بهترین سایت های خارجی کسب درامد ....

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چه کسی انتظارش را داشت که بازار FPSها با یک مدعی دیگر، از قبضه کامل سری بازی های محبوب Call of Duty خارج شود؟ در حالیکه اکثراً به دنبال تقلیدهای نافرجام از این مجموعه برای ساخت عناوین خود بودند، این Battlefield بود که به سرعت پیشرفت کرد و نسخه به نسخه سیر صعودی را طی کرد تا بالاخره توسط سومین شماره از این مجموعه، فروش CoD تحت تأثیر قرار گیرد و علیرقم ثبت رقمی شگفت انگیز، انتظارات Activision برآورده نشود. EA ناشر بزرگی است که به عبارتی سرنوشت عناوین خود را تعیین می کند. این کمپانی در شکست تعدادی از IPهای قدیمی خود در نسل هفتم مقصر بوده، اما باید اعتراف کرد که در رابطه با BF و DICE سنگ تمام گذاشته و با یک سرمایه گذاری بلند مدت، قدم به قدم به آنچه که می خواسته نزدیک شده است.

طبیعتاً عنوانی می توانست تخت فرمانروایی CoD را بلرزاند که همانند سایر آثار یک بازی صرفاً تقلیدی نباشد و این موضوعی بود که خالقان BF به خوبی آن را درک کردند. در حال حاضر، هیچ کس، حتی خود DICE هم نمی تواند انکار کند که سهم مهمی از موفقیت های خود را مدیون همان الهاماتی است که از CoD گرفته و این همان چیزی است که چهارمین نسخه از مجموعه اصلی این سری را به اوج خود رسانده است. می توان گفت که این قسمت عصاره ای از عناصر تضمین شده عنوان رقیب و المان های کلاسیک خودش است که به درستی با هم ترکیب شده و یک FPS پرفراز و نشیب را رقم زده است. در چنین وضعیتی، باید دید که چه چیزی باعث شده تا BF4 در دسته عناوین تقلیدی قرار نگیرد؟

بررسی کامل و داستان بازی در ادامه مطلب حتما ببینید



:: برچسب‌ها: برسی بازی , بتلفید4 , game , battalfield , دانلود , عکس , فوق فشرده , دانلود , فیلم , ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali
ت : سه شنبه 10 تير 1393

سریعترین و راحت ترین روش ساخت حساب بیت کوین و کار با آن، استفاده از سایت بلاک چین (Blockchain) است. جهت ساخت حساب در بلاک چین، از لینک زیر استفاده نمایید:

https://blockchain.info/wallet/new

با وارد شدن به لینک فوق، یک فرم مشابه شکل زیر مشاهده می کنید که جهت افتتاح حساب لازم است تنها ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد (شامل حداقل 10 کاراکتر) انتخاب نمایید و دکمه continue را کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود!

فرم افتتاح حساب بیت کوین در وبسایت بلاک چین

شکل 1

چنانچه حساب شما بطور موفقیت آمیز ایجاد شده باشد، فرمی مشابه شکل زیر به شما نمایش داده می شود. عبارت مشخص شده در وسط این فرم را یادداشت نمایید. در صورت فراموشی رمز عبور در آینده، این عبارت برای بازیابی رمز عبور از شما در خواست خواهد شد. پس از یادداشت این عبارت، دکمه continue را کلیک کنید.

فرم تایید ساخت موفقیت آمیز حساب بیت کوین در وبسایت بلاک چین

شکل 2

در این مرحله به صفحه لاگین منتقل می شوید و اطلاعات حساب، به ایمیل شما ارسال می شود. لازم است این صفحه را بوکمارک نمایید تا هر بار نیاز به وارد کردن آیدنتیفایر نداشته باشید و تنها با وارد کردن رمز عبور وارد حساب خود شوید. همچنین ایمیل خود را چک کنید و روی لینکی که جهت تایید ایمیل برای شما ارسال شده کلیک کنید.

صفحه لاگین به حساب بیت کوین

شکل 3

پس از ورود به حساب، می توانید آدرس کیف پول یا والت (wallet) خودتان را ببنید. اگر کسی قصد ارسال بیت کوین برای شما دارد، این آدرس را در اختیارش قرار دهید. جهت مشاهده تراکنشهای حسابتان، روی گزینه My Transactions که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید.

صفحه اصلی حساب بیت کوین در بلاک چین

شکل 4

جهت ارسال بیت کوین به حساب دیگران، روی گزینه Send Money که در شکل بالا مشخص شده کلیک کنید تا صفحه مشابه شکل زیر باز شود. در این صفحه لازم است که آدرس کیف پول مورد نظرتان جهت ارسال بیت کوین و مقدار مورد نظرتان را وارد کنید و دکمه Send Payment را کلیک کنید. چنانچه بیت کوین کافی در حساب شما موجود باشد، تراکنش پذیرفته شده و مبلغ از حساب شما کسر شده و به حساب مورد نظر ارسال می شود.

فرم ارسال بیت کوین در بلاک چین

شکل 5

توجه داشته باشید که ممکن است مقداری کارمزد جهت انتقال پول از حساب شما کسر شود. بنابراین حداکثر مبلغ قابل ارسال به دیگران، به اندازه کارمزد از موجودی حساب شما کمتر است. شما می توانید مقدار کارمزد نقل و انتقالات حسابتان را خودتان تعیین کنید. توجه نمایید که هرچه کارمزد کمتری در شبکه بیت کوین بپردازید تراکنشهای شما دیرتر تایید(confirm) خواهند شد و هرچه کارمزد بیشتری بپردازید تراکنشهای شما از اولویت بالاتری برخوردار می شوند و بررسی و تایید آنها در شبکه بیت کوین، سریعتر صورت می گیرد.

جهت مشخص کردن کارمزد حساب، روی گزینه تنظیمات حساب که در شکل 4 مشخص شده، کلیک کنید. پس از کلیک ممکن است مجدد پسورد حساب از شما درخواست شود که باید وارد نمایید یا ممکن است یک هشدار مبنی بر اینکه اطلاعات این بخش حساس هستند به شما نمایش داده شود که باید روی دکمه continue کلیک کنید. اکنون در بخش تنظیمات حساب، روی گزینه General که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید و در قسمت Fee Policy که در شکل مشخص شده، یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب گزینه Frugal، در زمان ارسال بیت کوین به دیگران معمولا هیچ کارمزدی از حساب شما کسر نخواهد شد اما زمان پردازش و تایید (confirm) این تراکنش شما در شبکه، بطور قابل ملاحظه ای زیاد خواهد بود. در صورت انتخاب گزینه Normal(توصیه می شود از این گزینه استفاده نمایید)، در حدود 0.0001 بیت کوین به عنوان کارمزد، هنگام ارسال بیت کوین به دیگران از حساب شما کسر خواهد شد. در صورت انتخاب گزینه Generous، در هر ارسال حدود 0.001 بیت کوین به عنوان کارمزد از حساب شما کسر خواهد شد اما تضمین می کند که تراکنش شما از اولویت بالایی جهت پردازش و تایید برخوردار است.

صفحه تنظیمات حساب در بلاک چین

منبع http://exchanging.ir/



:: موضوعات مرتبط: کسب درامد از اینترنت , بیت کویین , معرفی کلی بیت کویین , کسب بیت کویین رایگان , ,
:: برچسب‌ها: اموزش , ساخت , حساب بیت کویین , حساب بیت کوییین , ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali
ت : دو شنبه 9 تير 1393
.

در صورتی که کیف بیت کوین شما خالی است و ایده ای برای کسب بیت کوین ندارید می توانید با مراجعه به سایت های زیر مقداری بیت کوین کسب کنید.

BitVisitor سایت بسیار خوبی است برای کسب بیت کوین از طریق مشاهده تبلیغات است. این سایت نیازی به ثبت نام ندارد. فقط کافی است آدرس بیت کوین خود را به این سایت بدهید. متأسفانه این سایت اخیرا سرویس خود را برای کاربران داخل ایران قطع کرده است.

CoinVisitor مانند سایت BitVisitor، برای مشاهده تبلیغات بیت کوین می پردازد. خوش بختانه این سایت دوباره فعال است.

Bit Visit مانند سایت BitVisitor، برای مشاهده تبلیغات بیت کوین می پردازد. جایگزین خوبی برای سایت BitVisitor برای کاربران داخل ایران است.

EarnFreeBitcoins مشابه سایت BitVisitor است و برای مشاهده تبلیغات به شما بیت کوین می دهد.

BitcoinStreet شماره تلفن موبایل خود را وارد نمایید و 0.0015 بیت کوین دریافت نمایید (یک شماره هشت رقمی به تلفن شما پیامک می کند و شما باید شماره هشت رقمی را وارد سایت نمایید تا جایزه خود را دریافت کنید).

BitHits سایتی است که فقط به ازای ارسال آدرس بیت کوین خود، روزانه به شما مقدار اندکی بیت کوین می دهد.

NetLookup سایتی است که فقط به ازای ارسال آدرس بیت کوین خود، روزانه به شما مقدار اندکی بیت کوین می دهد.

BitcoinGet سایت بسیار خوبی است که به ازای انجام یک سری کارهای آنلاین نظیر تکمیل نظرسنجی، دسته بندی مطالب، مشاهده فیلم به شما بیت کوین می دهد.

BitBucks سایت بسیار خوبی است که به ازای انجام یک سری کارهای آنلاین به شما بیت کوین می دهد.

BunnyRun سایتی است که در ازای یافتن حیوان سریع تر در مسابقه دو، بیت کوین جایزه می دهد.

CoinURL این سایت با ارائه لینک های کوتاه شده، تبلیغاتی را برای افرادی که روی آن لینک ها کلیک می کنند نمایش می دهد و بیت کوین در حساب فرد لحاظ می کند. این سایت مناسب برای دارندگان وب سایت است.



:: موضوعات مرتبط: کسب درامد از اینترنت , بیت کویین , کسب بیت کویین رایگان , ,
:: برچسب‌ها: کسب , بیت کوییین رایگان , بیت کویین , رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali
ت : دو شنبه 9 تير 1393
.

بیت کوین چگونه کار می کند؟

خوب ، این سوالی است که گاهی سردرگمی ایجاد می کند. این جا یک توضیح سریع و مختصر داده می شود!

مبانی برای یک کاربر جدید

به عنوان یک کاربر جدید ، تنها نیاز دارید یک کیف پول انتخاب کنید که آن را بر روی کامپیوتر یا تلفن همراه خود نصب خواهید کرد. هنگامی که کیف پول خود را نصب کردید ، این اولین آدرس بیت کوین شما را ایجاد خواهد کرد و شما می توانید هر وقت به یک آدرس دیگر نیاز داشتید باز هم درست کنید. شما می توانید یکی از آدرس های بیت کوین خود را برای دوستانتان آشکار کنید تا بتوانند برای شما پول واریز کنند و برعکس ، شما می توانید برای دوستانتان پول واریز کنید اگر آن ها آدرس هایشان را به شما بدهند. در حقیقت ، این بسیار شبیه کارکرد ایمیل است. پس تنها چیزی که برای انجام در این نقطه مانده است گرفتن مقداری بیت کوین و امن نگه داشتن آن ها است. برای شروع استفاده از بیت کوین ، نیازی به فهمیدن جزئیات فنی ندارید.


Bitcoin

مانده حساب ها - زنجیره ی بلاک

زنجیره بلاک یک که کل شبکه بیت کوین به آن متکی است. تمام تراکنش های تائید شده در زنجیره بلوک بدون استثنا گنجانده شده است. در این راه، تراکنشهای جدید می تواند تائید شود تا به مصرف بیت کوین ها برسد که در واقع متعلق به مصرف کننده است. یکپارچگی و ترتیب زمانی زنجیره بلاک با رمزنگاری میسر می شود.

تراکنش ها - کلید های خصوصی

یک تراکنش یک انتقال پول بین آدرس های بیت کوین است که در زنجیره بلاک قرار می گیرد. کیف پول بیت کوین یک نمونه ی محرمانه از داده که آن را کلید خصوصی می نامند برای هر آدرس بیت کوین نگه می دارد. کلیدهای خصوصی برای استفاده از ثبت تراکنش ها،یک اثبات ریاضی ارائه می دهند که از صاحب آدرس ها گرفته شده است. امضانیز مانع از تراکنشی می شود که توسط هر شخصی که یک بار انجام داده است تغییر داده شود. تمام تراکنش ها بین کاربران منتشر شده و توسط شبکه در همان دقایق از طریق یک فرآیند به نام ماینینگ تایید می شود.

پردازش کردن - استخراج کردن یا ماینینگ

ماینینگ یک سیستم توزیع شده توافقی است که برای تائید تراکنش های منتظر با قرار دادن آن ها در زنجیره بلاک مورد استفاده قرار می گیرد.این موضوع ترتیب زمانی در یک زنجیره بلاک را اجرامی کند، به صورت بی طرفانه از شبکه محافظت می کند و اجازه می دهد تا رایانه های مختلف در چگونگی سیستم به توافق برسند. برای تائید تراکنش ها باید در یک بلاکدسته بندی شوند که متناسب با قوانین بسیار سختگیرانه رمزنگاری است که توسط شبکه تایید خواهد شد. این قوانین از اصلاح بلاک های قبلی جلوگیری می کند چرا که انجام این عمل باعث باطل کردن بلاک های بعدی می شود. همچنین ماینینگ شبیه به این است که یک بخت آزمایی رقابتی ایجاد می کند که به سادگی با اضافه کردن بلاک های متوالی جدید در زنجیره بلاک از هر شخصی سازی جلوگیری می کند. از این طریق ، هیچ فردی نمی تواند هر آنچه به زنجیره بلاک وارد شده یا قسمت هایی که در زنجیره بلاک جا به جا شده است را کنترل کند تا پول های خرج شده ی خود را بازگشت دهد.



:: موضوعات مرتبط: کسب درامد از اینترنت , بیت کویین , معرفی کلی بیت کویین , ,
:: برچسب‌ها: سایت بیت کویین رایگان , کیف , wallet , بیت کویین , free bicoin , بیت کویین چیست , کسب درامد , اینترنت , بیت کویین ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali
ت : دو شنبه 9 تير 1393
.

سایت کلیکی ایرانی باکس ایران زمین به تازگی شروع به فعالیت کرده, این سایت دارای قوانین اختصاصی و امکانات و روشهای کاملا متفاوتی است و همچنین از روشهای نوین کسب درآمد استفاده میکند. قالب سایت باکس ایران زمین نیز بسیار شبیه به پرو باکس طراحی شده, در این سایت میتوان از روشهای زیادی که از قبل به صورت برنامه ریزی شده هستند کسب درآمد کرد. طرح ها و ایده های جدیدی در این سایت در انتظار شماست.

 

 

 

سایت کلیکی ایران زمین با داشتن روزانه بیش از 20 اگهی 20تومانی میتوانید درامدی روزانه حدود 500 تومان در روز به تنهایی و بدون زیر مجموعه داشتته باشید که درامدتون را میتونید با خرید زیر مجموعه اجاره ای که قیمت هر زیرمجموعه 1200 تومن هس و زیر مجموعه ها همیشه فعال هستن.با زیر مجموعه گیری مستقیم هم میتونید درامدتون را بالا ببرید. پرداختی ها در این سایت سریعه و کمترین تاخیر را داره.

برای ثبت نام            کلیک کنید.

امید وارم موفق باشیدچشمک

 



:: موضوعات مرتبط: کسب درامد از اینترنت , سایتptcخارجی , ,
:: برچسب‌ها: اموزش کسب درامد حرفه ای از سایت خارجی پروباکس , site probux , اموزش کسب درامد از اینترنت , بهترین سایت خارجی کسب درامد , درامد , اینترنت , , کسبدرامد , باکس ایران زمین , بهترین , باکس , ایرانی , ptc ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali
ت : دو شنبه 9 تير 1393
.

سلام دوستان

در اینترنت یکی از بیشترین گردش های مالی در زمینه تبلیغات است. یک وبسایت برای رسیدن به اهداف خود بایستی در وهله اول آمار بازدیدکنندگان خود و رنکینگ(رتبه) خود  را بالا ببرد. باری این اقدام (افزایش رنکینگ) بایستی امار ورودی بازدید کننده زیاد باشد. خب برخی از سایت ها که ما به آنها سورفینگ میگوییم، هستند که در ازای دریافت مبلغی این کار را انجام میدهند اما چطوری، انان اعضایی دارند که آن اعضا  از سایت هایی که سایت سورفینگ به آنها معرفی میکند بازدید میکنند آن هم در ازای پول. یعنی سایت سورفین پولی را از سایتی که قصد بالا بردن رنک خود دارد دریافت می کنند و بخشی از آن پول را به اعضا می دهند( در ازای بازدید از آن سایت ) و مابقی را خود بر می دارند.

حالا یک سایت خارجی خوب و معتبرا میخوام تو این زمینه به شما معر. من در این مکان مخوام سایت هایی را به شما در این زمینه معرفی کنم (ایرانی و خارجی) تا شما هم از آن بهره ببرید. نکته مهم اینه که این شیوه زمان زیادی نمی خواد و شما بایستی هر سایت رو در حد 10- 20 ثانیه باز کنید و این کار رو می توانید همزمان با کارهای دیگه ( مثل چت کرد، تحقیق ، یا هر کاری) انجام بدید و شما در اکثر سایت ها به حداقل بازدید از سه سایت در روز (برای بهره مندی از کلیه مبالغ پرداختی) کافی است. نکته مهم اینه که سایت های زیادی هستند که ممکنه کلاه برداری کنند و پول شما رو ندند یا بعد از چند بار پرداخت دیگه پول ندند واسه همین مدام به ما سر بزنید تا تازه ترین اخبار را در این زمینه به شما ارائه کنیم.

امروز یه سایت خوب رو میخوام بهتون معرفی کنم.دسترسی به ای سایت

من در این مکان مخوام سایت هایی را به شما در این زمینه معرفی کنم (ایرانی و خارجی) تا شما هم از آن بهره ببرید. نکته مهم اینه که این شیوه زمان زیادی نمی خواد و شما بایستی هر سایت رو در حد 10- 20 ثانیه باز کنید و این کار رو می توانید همزمان با کارهای دیگه ( مثل چت کرد، تحقیق ، یا هر کاری) انجام بدید و شما در اکثر سایت ها به حداقل بازدید از سه سایت در روز (برای بهره مندی از کلیه مبالغ پرداختی) کافی است. نکته مهم اینه که سایت های زیادی هستند که ممکنه کلاه برداری کنند و پول شما رو ندند یا بعد از چند بار پرداخت دیگه پول ندند واسه همین مدام به ما سر بزنید تا تازه ترین اخبار را در این زمینه به شما ارائه کنیم.

ثبت نام در این سایت مثل بقیه سایت ها می باش. این سایت چند نمونه تبلیغات رو به کاربران جهت مشاهده ارائه میکند که برخی از اونها 5 ثانیه و برخی 30 ثانیه بایستی دیده شود.

نکته در مورد این سایت اینه که در ازای برخی از تبلیغات تحت عنوان Fixed Advertisements مبلغ 0.01 پرداخت میکند و برای دیگر انواع 0.001 و 0.005

حداقل میزان برداشت در این سایت 5 دلار است یعنی بعد از رسیدن درآمد به 5 دلار میتونید درخواست برداشت بدید.

نکته مهم در این سایت اینه که شما برای دریافت پورسانت رفرال ها ( کسانی که شما معرفی کردید) حتما باید چهار 4 لینک را در روز ببینید در غیر این صورت درآمد کامل پورسانت آن روز شما به حساب شما پرداخت نمیشود. در صورت مشاهده 1 لینک در آن روز یک چهارم (0.25 درصد) در صورت دیدن 2 لینک یک دوم و الی آخر

شما بعد از باز کردن هر لینک بایستی صبر کنید تا خط زمانی پر شود و زمانی که پیغام

Advertisement validated!
You've just been credited $0.01

برای شما نمایش داده شده ( مبلغ 0.01 در مورد تبلیغات 30 ثانیه ای است و این عدد متناسب با تبلیغ تغییر میکند)

 

استراتژی های کسب درآمد خوب:

 

در این سایت به دلیل اینکه مبلغ پرداخت کلیک ها مناسب است (یک سنت به ازای هر کلیک و روزی 4 کلیک 1 سنتی تضمین شده) میتوان به سرعت کسب درآمد را افزایش داد. من در اینجا تجربه شخصی خودم رو مینویسم.

 

فرض رو بر این بزاریم که شما نتونستید هیچ رفرال ( عضوی که از طریق شما به سایت معرفی میشه) رو معرفی کنید. خب با توجه به اینکه اگر بخواهید فقط با کلیک روی لینک ها درآمد کسب کنید و 1 سنت 1 سنت جمع کنید، مدت بسیار زیادی طول خواهید کشید که 5 دلار رو بدست بیارید ( 5 دلار رو به عنوان پله اول در نظر گرفتیم).

 

در این سایت و اکثر سایت های مشابه رفرال اجاره داده میشه. خب اول به این بپردازیم که این رفرال های اجاره ای از کجا میان. هر کسی که مستقیم به سایت وارد بشه و از طریق لینک کسی وارد سایت نشه، رفرال آزاد یا بدون سرگروه میشه. در اون صورت سایت خودش اقدام به فروش اون رفرال میکنه، پس سعی کنید از طریق لینک کسی که شما رو با این شیوه آشنا کرده وارد سایت بشید تا نفع به اون برسه نه به یکی که تو اروپا نشسته. خب با این توضیحات شما باید چه کار کنید؟ استراتژی اینه که شما بر روی لینک ها کلیک میکنید تا موجودی شما به حدی برسه که بتونید رفرال اجاره کنید. رفرال ها در دسته های 3 تایی 10 تایی 20 تایی و الا آخر اجاره داده میشن. قیمت اولین دسته یعنی 3 تایی 60 سنت  یعنی 0.06 دلار است. من به شخصه بعد از 15 روز کلیک موجودی به این میزان رسد و اولین بسته رفرال رو خریدم. وقتی شما رفرال میگیرید سرعت رسیدن موجودی شما به حداقل گفته شده بالا برای خرید دسته 3 تایی تند تر میشه من بعد از 10 رو موجودی به 60 سنت مجدد رسید و دسته 3 تایی دوم رو گرفتم، یعنی در مجموع 6 رفرال. و این کار رو ادامه دادم تا الان که 14 رفرال دارم و موجودی من در عرض 5 روز به 60 سنت رسیده. من حساب کردم که اگر هیچ رفرال دایرکتی ( رفرال دایرکت یعنی اونایی که با لینک شما به سایت وارد میشن، اگه رفرال دایرکت یا مستقیم رو در نظر بگیریم سرعت کسب درآمد بسیار بیشتر از مورد بالا میشه) نداشته باشم در عرض 1 ماه دیگه شروه به خرید دسته های 10 تایی میکنم ( قیمت دسته های 10 تایی 2 دلاره) و تا زمانی که رفرال هام به 50 نرسیدن هیچ پولی برداشت نمیکنم.

 

نکته مهم اینکه که این رفرال ها برای یک ماه هستند و شما در هر هفته فقط میتونید یک دسته رفرال بگیرید ( چه 3 تایی چه 10 تایی یا بیشتر) پس سعی کنید و قتی سرعت کسب درآمدتون زیاد تر شد برید سراغ رفرال های 10 تایی و بیشتر. راستی بعد از یک ماه میتونید رفرال ها رو برای یک ماه دیگه تمدید کنید با پرداخت 20 سنت یعنی 0.2 دلار.

 

چطور رفرال اجاره کنم؟

 

شما وقتی بر روی لینک کلیک میکنید پول وارد حسابتون میشه، وقتی وارد اکانتتون میشد در صفحه اول در قسمت وسط صفحه میزان درآمد کسب شده شما نمایش داده شده. در یک کادر مربع شکل در سمت راست هم چهار گزینه هست که یکی رفرال هست. شما برای خرید رفرال باید از این قسمت اقدام کنید. اما قبل از اون باید پول کسب شده را از قسمت Main balance به کیف پول خرید رفرال یا Rental balance انتقال بدید. برای اینکار در کادر مربع وسط بر روی عبارت روبروی Rental balance کلیک کنید. در صفحه باز شده 4 راه برای کسب اتقال پول به این قسمت هست. 3 راه از بیرون یعنی پی پال paypal و پیزا payza و لیبرتی رزرو  یک راه از حساب اصلی درون سایت ما فعلا میخوایم از حساب اصلی بیاریم اما میتونیم از خارج از حساب هم پول بیاریم و مستقیم یه دسته رفرال مثلا 50 تایی بگیریم. ما بر روی probux main blance یعنی اولین گزینه از سمت چپ کلیک میکنیم و با فلش هایی که اونجا هست مبلغ انتقالی رو کم و زیاد میکنیم و مبلغ مورد نظرمون رو منتقل میکنیم.

 

بعد ار انتقال بر روی My Accunt در قسمت بالای سایت کلیک میکنیم و از آنجا هم در کادر مربع شکل سمت راست بر روی رفرال کلیک میکنیم و رفرال اجاره ای رو دریافت میکنیم.

 

 

 

آیا میشود که رفرال های اجاره ای را بازیابی کرد؟

 

بله، شما در صفحه اصلی اکانتتون در قسمت سمت چپ در قسمت Referrals سه لینک میبینید که دو تای اونها مربوط به دایرکت رفرال و رنتال رفرال ( اجاره ای) میباشد. بر روی rented کلیک کنید در  صفحه باز شده تاریخی که رفرال ها را گرفته اید و زمان باقی مانده تا اتمام اجاره، زمان آخرین کلیک و تعداد کل کلیک ها، و میانگین روزانه کلیک ها نمایشد داده شده است. در قسمت آخر هم تصویر دو فلش به صورت دایره ای قرار دارد که شما در صورتی که رفرالی به مدت چندین روز کلیکی نداشت و میانگین کایککی اون خیلی کم بود، بر روی این دکمه کلیک میکنید و در ازای پرداخت 0.06 دلار آن رفرال را جایگزین میکنید.

 

 

 

آیا بدون اینکه من کلیکی کنم درآمد حاصل از کلیک رفرال های من به حسابم واریز میشود؟

 

خیر، شما باید حتما روزی 4 کلیک داشته باشید تا کل مبلغ حاصل از پورسانت رفرال های شما به حسابتون واریز بشه. این هم منطقی چون اگه همه رفرال بگیرن  کسی کلیک نکنه شما خودتون که زیر مجموعه کس دیگه ای هستید هیچ سودی به بالا سرست نمیروسونی. زیر مجموعه شما هم اگه این کار رو کنه یک دور باطل میشه. پس این شرط برای پرهیز از این دور باطل لازمه.

 

چطور رفرال مستقیم بدست بیاورم؟

 

از طریق ارتباط با دوستان در فضای مجازی مثل چت روم ها و شبکه های اجتماعی دیگر، و فروه ها. همینطور شما میتونید یک وبلاگ مثل همین را بیاندازید و همین مطالب رو در انجا قرار بدی یا مطالب خودت رو بزارید. من مشکلی ندارم از اینکه مطالب وبلاگم رو کپی کنید. فقط جای لینک های من لینک خودتون رو که سایت به شما اختصاص داده قرار بدید.

 

 

 

 

موفق باشیدخندهچشمکخنده

 

 

 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: کسب درامد از اینترنت , سایتptcخارجی , ,
:: برچسب‌ها: اموزش کسب درامد حرفه ای از سایت خارجی پروباکس , site probux , اموزش کسب درامد از اینترنت , بهترین سایت خارجی کسب درامد , درامد , اینترنت , ptc ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ali
ت : دو شنبه 9 تير 1393
.

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی